وَلِلَّـهِ جُنُود

طوفان که آمد،ناخدا زمزمه کرد: هُوَ الَّذِی... پس تا ساحل ذکرمان همین است؛

وَلِلَّـهِ جُنُود

طوفان که آمد،ناخدا زمزمه کرد: هُوَ الَّذِی... پس تا ساحل ذکرمان همین است؛

مصطفی عیوضی- دانشجوی مهندسی برق دانشگاه تهران/ فعال در بسیج دانشجویی و حوزه رسانه
«تلْکَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُها لِلَّذِینَ لا یرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلا فَساداً وَالْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ»

إنا لله و إنا إلیه راجعون

«محمد جواد جلالفرد،دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران و عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی امروز بر اثر عارضه قلبی در بیمارستانی در یاسوج در گذشت.»

چه خبری..دوستت فوت میکند..به این راحتی..همین الان...از دیدار دانشجویی امسال یکهو سر صف ورود به بیت آقا دیدمش...شناختم و سلامی کردم ..گرم جواب داد...آشنایی اولمان به تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران مقابل سفارت عربستان برمیگشت..آنجا هم اتفاقی با هم گره خوردیم در یک صحنه. شماره دادیم و گرفتیم تا رفتیم داخل بیت...دیدم رفت جلو نشست...این یعنی عضو برجسته تشکلی باید میبود و طبیعتا من نمیدانستم..

با هم در ارتباط بودیم در تلگرام...گروهی زده شد در خصوص «برجام» و کم و بیش با هم گفتگو هم میکردیم...خیلی خاکی بود...روحیه باصفایی داشت..از اون روحیه های کمی که شما در خیلی ها نمیبینید!..برای برجام کم کار نکرد...عدالتخواه بود و نبود بر سر آتش میسرش که نجوشد!...هی میجوشید و قل میزد...روحیه اش روحیه یکجا نشینی نبود..دنبال نگاه دیگران هم نبود..کار تشکیلاتی کردن را بدون آفت انجام میداد.. وقتی میخواست از یک کار دانشجویی انتقاد بکند، گفت:"نگاه جبهه ندارند"

در این اثناء پیگیر گرفتن دفتر در دانشگاه بودند..بچه های عدالتخواه زنگ زدند و خواهان همکاری بودند.. برایشان امضاء جمع میکردم.. بعضی دوستان بسیج خوششان نیامد..اما نمیدانم، از اینکه حتی برای رفاقت با محمدجواد این کار را میکردم،راضی بودم..جلسات دعوت میکرد...حتی برای نشست سالانه شان..

دیدار بعدی میدان فردوسی بود...بعد از بازگشایی مجدد سفارت انگلیس..که داستانی داشت و حالا که حرفش شد در مطلبی سعی میکنم آن را بگویم..بگذریم...کتک خوبی خورده بودم و او هم بی نصیب نمانده بود...حال و اوضاعم را که بعد از فرار و گریز با یگان امداد دیده بود،پیگیر شد..عکس های بدنم را که فرستادم جواب داد:
«محمد جواد جلالفرد, [23.08.15 22:06]
خخخخ

محمد جواد جلالفرد, [23.08.15 22:06]
منحرف

محمد جواد جلالفرد, [23.08.15 22:06]
تا تو باشی جلوتر از ولایت حرکت نکنی

محمد جواد جلالفرد, [23.08.15 22:06]
ما آدم های ولایت مداری هستیم

محمد جواد جلالفرد, [23.08.15 22:06]
😃😃😃

مصطفی عیوضی, [23.08.15 22:22]
میخند؟

مصطفی عیوضی, [23.08.15 22:22]
😂😂😂

محمد جواد جلالفرد, [23.08.15 22:29]
تو جمهوری اسلامی بچه حزب اللهی کتک نخوره که حزب اللهی نیست

محمد جواد جلالفرد, [23.08.15 22:31]
عکساتو میزارمرو سایت

مصطفی عیوضی, [23.08.15 22:31]
نذار نذار!!»

یادش گرامی باد.. دوستی که دوستی آنچنانی با هم نکردیم اما اگر مطلبی مینوشت یا برایم چیزی میفرستاد اعتقاد پیدا کرده بودم اهل امام است و مستضعفین...چقدر مطلب در خصوص مسکن مهر...خیلی پیگیر «مسکن مهر» بود..بسیجی عدالتخواهی که در دولت تدبیر و امید کم حرص نخورد از آقای آخوندی و نمایندگان مجلس..

آخرین گفتگویمان هم به تجمع اخیر در مقابل وزارت نفت برمیگشت..من زودتر رسیدم دم وزارت...دیدم غوغای یگان ویژه است...زنگ زدم مواظب باشید! به من اجازه ندادند در آن حوالی حتی قدم بزنم...خیلی پلیس و لباس شخصی هست.. گفت به امید خدا...صدایش نگران بود...

امام(ره) به استقبالت بیاید محمدجواد جان...حضرت زهرا(س)....شهدا می آیند..کارت شهدایی بود..
به خانواده عزیزت تسلیت میگویم..به دوستان خوبت و هم تشکلی های پای کارت...
انقلاب مهره‌ی اثرگذار و حضرت آقا سرباز مخلص و کارآمدی را از دست دادند، اگرچه گمنام بود.. مجهولون فی الارض..
اینکه در روز جمهوری اسلامی و براثر عارضه قلبی فوت کند،برای من قابل قبول است..هرچند مادرم برای مادرش آهی کشید و دلم تنگش می ماند تا روز حساب..عزیز برادرم،خدانگهدارت.
إنا لله و إنا إلیه راجعون

پ.ن:عکس بالا، عکس اکانت تلگرام محمد جواد است.
پ.ن1:سعی کردم چند خاطره از دوستم بگویم..خصوصیات او را از صادق شهبازی بپرسید..از دوستان دیگرش...اهل امام(ره) بود..

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج به مناسبت درگذشت محمدجواد جلالفرد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۱۲
  • ۳۴۹ نمایش
  • مصطفی عیوضی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی