وَلِلَّـهِ جُنُود

طوفان که آمد،ناخدا زمزمه کرد: هُوَ الَّذِی... پس تا ساحل ذکرمان همین است؛

وَلِلَّـهِ جُنُود

طوفان که آمد،ناخدا زمزمه کرد: هُوَ الَّذِی... پس تا ساحل ذکرمان همین است؛

مصطفی عیوضی- دانشجوی مهندسی برق دانشگاه تهران/ فعال در بسیج دانشجویی و حوزه رسانه
«تلْکَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُها لِلَّذِینَ لا یرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلا فَساداً وَالْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ»

آغاز به کار مجدد؟!

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ق.ظ

به نام حق

عزیزان گفتند دوباره بنویس...من هم احتمالا رویکردمو عوض کنم...

دیشب افطاری دوستان بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران در مسجد دانشگاه بود،جدای از همه چیز که در این مقال اهمیت نداره،یکی از عزیزانی که سابقا دانشجو و مهندس بوده و هم اکنون در زیّ طلبگی به سر میبره رو مثل همیشه ساده که یکی رو گیر میارم(ایندفعه تو مترو)، باهاش درد و دل کردم؛

گفتم آقا رضا! میدونی شباهت چمران1 و آوینی چی بود؟!

اون بنده خدا که به قول خودش هنوز قند خونش نرمال نشده بود،گفت خب هر دو دست و پا داشتن،منم گفتم احسنت...

گذشت و گذشت...میخواستم پیاده بشم بهش گفتم:

« در اون موقعیت

چمران هم که باشی

بازرگان دستور میدهد

در اون موقعیت

آوینی هم که باشی

خاتمی دستور میدهد »

...

بنده خدا یه دستی به امید شفای الهی برای من تکون داد و منم پیاده شدم.

اما
این نیز بگذرد :)

1.سی ام خرداد 1360،سالگرد شهادت شهید مصطفی چمران

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۳۱
  • ۳۶۹ نمایش
  • مصطفی عیوضی

قرینه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی