وَلِلَّـهِ جُنُود

طوفان که آمد،ناخدا زمزمه کرد: هُوَ الَّذِی... پس تا ساحل ذکرمان همین است؛

وَلِلَّـهِ جُنُود

طوفان که آمد،ناخدا زمزمه کرد: هُوَ الَّذِی... پس تا ساحل ذکرمان همین است؛

مصطفی عیوضی- دانشجوی مهندسی برق دانشگاه تهران/ فعال در بسیج دانشجویی و حوزه رسانه
«تلْکَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُها لِلَّذِینَ لا یرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلا فَساداً وَالْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ»

فعلا برای آشنایی با آقای اکرمی شاید همین کافی باشد.

از آنجا که احتمال میدادم آرشیو سایت ریاست جمهوری هم فراموشی گرفته باشد،سری زدم و دقت که کردم متوجه شدم  گوبا تمامی احکام انتصابات در آرشیو موجود است الا این یکی؛ اشکالی ندارد!

جمعه ۱۷ بهمن ماه ۹۳بود که سد رضای اکرمی،نماینده اصلاح طلب سابق مجلس با حضور در برنامه‌ شناسنامه به تشریح و حوادث پس از انتخابات پرداخت و گفت:

فعلا برای آشنایی با آقای اکرمی شاید همین کافی باشد.

از آنجا که احتمال میدادم آرشیو سایت ریاست جمهوری هم فراموشی گرفته باشد،سری زدم و دقت که کردم متوجه شدم  گوبا تمامی احکام انتصابات در آرشیو موجود است الا این یکی؛ اشکالی ندارد!

جمعه ۱۷ بهمن ماه ۹۳بود که سد رضای اکرمی،نماینده اصلاح طلب سابق مجلس با حضور در برنامه‌ شناسنامه به تشریح و حوادث پس از انتخابات پرداخت و گفت:

«الان هم باورم این است که حصری که انجام گرفته قانونی و شرعی است ومن با تمام وجود آن را پذیرا هستم و مقام معظم رهبری روی دشمن ما حساسند و باید هم باشند، امریکا و اروپا و ارتجاع عرب نسبت به انقلاب ما طمع دارند نپذیرفتند ولو به ظاهر بگویند ما باید نسبت به آنها حساس باشیم وکاری نکنیم که دشمن در اندیشه و عمل ما زاویه ببیند باید دشمن را با تمام وجود محکوم بکنیم بعد هم نسبت به آن حوادث واقعا جفا شد بلاخره فتنه بود ۸ ماه کشور درگیربود.»

این در حالی بود که سابقا از او یک فایل صوتی هم شنیده بودم پیرامون فتنه،یک دقیقه و 8 ثانیه! که ایشان شروع فتنه را از مناظره احمدی نژاد و موسوی و مواضع احمدی نژاد نسبت به آقای هاشمی میدانست و میگفت که احمدی نژاد بی حیثیت کرد رییس مجمع تشخیص مصلحت این نظام را و ناطقی را متهم کرد که هیچکاره(؟) بود و روحانیت را دزد معرفی کرد و از لحنش گلایه و حزن معلوم بود.

بعد از پخش شناسنامه،وقتی تصویر زیر در خبرگزاری ها منتشر شد،موضوع برایم جالب تر شد.دوست داشتم قدری سد رضای اکرمی اصلاح طلب را که بنظرم ملایی است برای خود(از لحن قرآنی و سبک سخن علمایی او) بشکافم و اصلاح طلبی و ملایی و تحسین حصر و حزنش برای هاشمی را به زعم خود جمع کنم.

بعد از انتشار همچین خبری،مسئله را از راه میانبر پیگیری کردم.دوستی داشتم از اقوام بسیار نزدیک این روحانی عزیز، که سید، شوهر عمه اش میشود و پدر دوست ما نیز روحانی است و در نهاد ریاست شیخ حسن مشغول به خدمت.از او درباره سید رضا پرسیدم...شاه  بیت حرفهایش به تلفن گلایه آمیز و شاکیانه ی "حسین فریدون" برمیگشت،آنجا که گفت:
"فریدون با پدرم تماس گرفته و اذعان داشته که شوهر خواهر شما!(گویا به کنایه) برای ما جز هزینه و دردسر چیزی ندارد!!!"

گفتم این رویکرد اکرمی را، خانواده شما و نزدیکان چطور ارزیابی میکنید؟

او گفت شنیده های ما اینطور است که سید رضا به دنبال کاندیداتوری خبرگان است.تلفن را تمام کردم و در فکر فرورفتم.واکنش حسین فریدون را که قطعا و یقینا واکنش هیئت حاکمه دولت بوده است مرور میکردم(بماند که منظورش از دردسر چیست؟)  و سبک واکنش نهاد را تامل،که چطور مانند شطرنج بازی کردن های شیرفرهاد به زیر همه چیز میزنند و در همین اثناء کاندیداتوری سید رضای اصلاح طلب ضد فتنه را با نوع تعریفش از فتنه و طرفداری اش از حصر و ناراحتی اش از واکنش احمدی نژاد به هاشمی جمع میزدم.به شورای نگهبان فکر میکردم،به حزب اللهی های که از یک طرف نسبت به رای بالای هاشمی در آخرین انتخابات عمرش ناراحت بودند و از طرفی با فرض کاندیداتوری سید رضا مسئله حسن نظر او نسبت به حصر را برگه زرین کارنامه اش بدانند و گزینه رأیشان باشد،همین فکر ها مرا واداشت تا من هم تراوشات مخچه را مکتوب کنم و به سمع و نظر برسانم.باشد که واگویه ای برای عزیزان باشد.



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۰۲
  • ۴۱۳ نمایش
  • مصطفی عیوضی

مجلس خبرگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی