وَلِلَّـهِ جُنُود

طوفان که آمد،ناخدا زمزمه کرد: هُوَ الَّذِی... پس تا ساحل ذکرمان همین است؛

وَلِلَّـهِ جُنُود

طوفان که آمد،ناخدا زمزمه کرد: هُوَ الَّذِی... پس تا ساحل ذکرمان همین است؛

مصطفی عیوضی- دانشجوی مهندسی برق دانشگاه تهران/ فعال در بسیج دانشجویی و حوزه رسانه
«تلْکَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُها لِلَّذِینَ لا یرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَلا فَساداً وَالْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ»

امروز به همت بسیج دانشکده حقوق و علوم سیاسی مراسمی برگزار شد با عنوان "ریزش ها"؛بررسی میکرد موضوع حصر سران فتنه  رو از مناظر "سیاسی"،"تاریخی" و "حقوقی".

لازم بذکر که تنها خبرگزاری ای هم که میکروفون داشت رو میز، خبرگزاری دانشجو بود (snn) یعنی اگه خواستین شرح ماجرا رو جویا بشین از همین منبع ببینین...الان که چک کردم دیدم هنوز نذاشته،عوضش خبرگزاری های دیگه گذاشتن با اندک! تلخیص و تغییر....امیدوارم شرح جلسه رو از خبرگزاری ها بخونین آخه من اون تیکه ای که غرضم بوده رو برجسته خواهم کرد.

مهمان ها هم بودند آقایان حمید رسایی و دکتر رجبی دوانی و یه نفر دیگه که فکر کنم نیومده بود و اسمشم یادم نیست.اما...

امروز به همت بسیج دانشکده حقوق و علوم سیاسی مراسمی برگزار شد با عنوان "ریزش ها"؛بررسی میکرد موضوع حصر سران فتنه  رو از مناظر "سیاسی"،"تاریخی" و "حقوقی".

لازم بذکر که تنها خبرگزاری ای هم که میکروفون داشت رو میز، خبرگزاری دانشجو بود (snn) یعنی اگه خواستین شرح ماجرا رو جویا بشین از همین منبع ببینین...الان که چک کردم دیدم هنوز نذاشته،عوضش خبرگزاری های دیگه گذاشتن با اندک! تلخیص و تغییر....امیدوارم شرح جلسه رو از خبرگزاری ها بخونین آخه من اون تیکه ای که غرضم بوده رو برجسته خواهم کرد.

مهمان ها هم بودند آقایان حمید رسایی و دکتر رجبی دوانی و یه نفر دیگه که فکر کنم نیومده بود و اسمشم یادم نیست.

اما آقا حمید یکی از نماینده های خوب مجلسه که انصافا،شجاعانه در برابر مفاسد قد علم کرده خصوصا سرپرونده مهدی هاشمی که به قول خودش گفت اگه واسه رحیمی 15 سال بریدن برای مهدی هاشمی باید 150 سال! ببرن.البته نقاط قوت و ضعف رو هم که همه داریم و هرکس خودش باید تشخیص بده اینو؛(پیش خودمون بمونه که با دید فعلی از این مجلس و خیلی از مواضع خوب ایشون، من احتمال بالا سال 94 اگه کاندیدا بشن، بهشون رای میدم...از علی مطهری که خیلی بهتره!!)

انصافا هر دو مهمان عزیز اظهارات سدید و متقنی حول موضوع داشتند....موارد فرا موضوعی هم مطرح بود. مثلا آقای رسایی گفت که به روحانی گفتم که یه تار موی تورو به انگلیس نمیدم و.... هاشمی راس فتنه بود و ...شهرام جزایری کارت سبز داشت و میتونست تا پشت در کمیسیون ها بره و..... که بنظرم اولیش قابل تامله....دومیش قابل نقده...سومیش قابل پیگیری!

جلسه جالب و خوبی بود.اواخر جلسه به دو تا از دانشجو ها،بعنوان اعضای انجمن اسلامی فرصت پرسش داده شد....سوالاتی کردند و جواباتی گرفتند.

اما....

اما دو سوال پرسیدند از آقا حمید،نمایندمون که جواب هایی قابل تامل دادن ایشون....(یکیش رو خودشون گفتن که بد متوجه سوال شدن که جواب اشتباه دادن خب این نیم نمره تا اینجا.)

بماند که کنج اتاق خلوت ذهنم،جدایی آقا حمید و آقای کوچک زاده از جبهه به ناحق مظلوم پایداری(در خیلی از موارد) که مورد حمایت ما هم هست(در موارد خوبی) تداعی شده بود...

دو سال پیش بود که "اتخاذ تصمیمات مستقل و خارج از تصمیمات شورا مرکزی جبهه پایداری و امضای نامه حمایت از مرتضوی در مجلس" که  بر خلاف رویکرد جبهه پایداری بود،دلیل جدایی این دو عزیز از طرف جبهه پایداری اعلام شده بود.

پرسید از 170 نماینده ای که از رحیمی معاون اول پول گرفته و آقا حمید در جواب گفت:(نقل به مضمون)

"اولا نماینده نبودن و کاندیدا بودن و تعدادی شون (یا گفت خیلیاشون) نماینده نشدن...اتفاقا به خود من هم زنگ زدن گفتن آقای رحیمی میخوان کمک کنن،منم گفتم بریزن به حساب اصولگرا ها....خب میدونید تو همه جا رسمه که کاندیدا ها از منابع مختلف پول میگیرند البته بشرط اینکه منبع پاک باشه و طرف تقاضایی نداشته باشه....بماند که دولت هم 5 میلیارد از یه نفر گرفته (منظور بابک زنجانی بود که رسایی گفته بود اگه دولت فکر میکنه که من دارم افترا میزنم خب از من شکایت کنه!)...اما دوباره گفتن باید حضوری بری پیش آقای رحیمی منم که دیدم احتمالا غرض تو کاره نرفتم و نگرفتم."

آخر جلسه رفتم پیششون...

گفتم:"شما گفتی اگه منبع پاک باشه و طرف تقاضایی نداشته باشه اشکال نداره.."

گفت: "حضرت آقا هم وقتی کاندیدا بودن حمایت مالی میشدن..."

گفتم: "سلمنا!....(خب بنظرم اومد، طبیعیه که فرضا به زعم من شما کاندیدای خوبی باشی و مثلا من هم با این فکر که شمای کاندیدای خوب رو برای هدف شرعی حمایت کنم،و حقا هم تقاضایی سویی نداشته باشم و اصلا همفکر باشیم برای خدمت،حمایت مالی کنم و بنظرم اونایی هم که کمک میکنن و تقاضای سوء ندارن بخاطر همین همفکریه و ...)

اما....

اما جناب آقای رسایی!

کروبی هم همین رو گفت!...(تا این رو گفتم،دوستانی که دور و بر محیط کرده بودن ما رو گوشاشونو تیز تر کردن،دیدم خیلی بد گفتم! سریع کنشی ادامه دادم که من خودم از اعضای بسیجم!...آقا حمید هم گفت کاری ندارم که برای کجایی....یکی هم کنار آقا حمید واکنشی گفت ما که شما رو تو بسیج ندیدیم!...بنده خدا راست میگفت آخه من فنی ام و اونجا حقوق و علوم سیاسی بود)...خب وقتی طرف معاون اول رییس جمهوره...یعنی الان در قدرته و شمای نوعی هم داری میری تو مجلس...(خب گیرم پس فردا سر یه موضوعی اختلاف نظر پیدا کردین و ...) آخه رو چه منطقی از کسیکه تو قدرته پول گرفتن جایز هست؟! گیرم منابع پول پاک پاک باشه...گیرم هیچ هیچ تقاضای حتی شرعی هم از شما نداشته باشه...

مشکل فعلی من پول گرفتن از منبع پاک و غیر مغرض نیست مشکل من با پول گرفتن از آدمای توی قدرته..."

اینجا بود که یه نفر پرید وسط بحث و یه چیز دیگه مطرح کرد و نمیدونم دیگه چی شد....!!!!

اما من از آقا حمید یک نمره دیگه هم بابت این موضوع کم کردم...

بماند که هنوز همین برگه رو موشکافانه بررسی نکردم و بعنوان ارفاق رد کردم رفت...و برگه های 270 نفر دیگه توی دروس مختلف مونده که انشاالله تا نزدیکای اتخابات بعدی رو برد بزنیم.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۲۶
  • ۵۴۲ نمایش
  • مصطفی عیوضی

حمید رسایی

فتنه

نظرات (۱)

اما تو نمره دهی توجه دارید که شما مبنا رو بیست گذاشتید و بعد نمره کم کردید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی